«____»______ 20__
№_____
Керівнику (органу, де працює посадова особа,
яка порушила право на доступ до публічної
інформації, або керівнику вищестоящого орану)
___________________________________
____ адреса__________________________
Скаржник: ___(ПІБ журналіста / назва ЗМІ) _
поштова адреса: ______________________
тел.: ______________________________
СКАРГА
на бездіяльність посадової особи у зв’язку з ненаданням відповіді на запит
(або у зв’язку з іншим порушенням права на доступ до публічної інформації)
«_____»__________20__ року я, _______________________, з метою підготовки публікації в газеті «________________________», звернувся до ______________________ (назва органу, до якого направлено запит та/чи посадової особи, якій адресовано запит) ___________________________________________. із інформаційним запитом, в якому просив надати суспільно-важливу інформацію, яка необхідна мені для виконання моїх професійних обов’язків, а саме:
1) ______________________________________________________________;
2) ______________________________________________________________;
3) _______________________________________________________________.
Викладене підтверджується інформаційним запитом від _________ № _______, копію якого додаю.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п\’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Однак, на зазначений запит я не отримав відповіді у вищевказані строки (або отримав неповну відповідь / отримав відмову в наданні відповіді / отримав інформацію, яка не відповідає дійсності тощо).
Відповідно до частин 1, 2 статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Запитувач має право оскаржити відмову у задоволенні запиту на інформацію, відстрочку у задоволенні запиту на інформацію, не надання відповіді на запит на інформацію, надання недостовірної або неповної інформації, несвоєчасне надання інформації, невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію, інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 20, 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації»», –
ПРОШУ:
- Усунути порушення моїх прав на доступ до запитаної мною публічної інформації.
- Забов’язати ___________ ПІБ посадових осіб органу державної влади /місцевого самоврядування ___________ у строк не більше ніж 5 днів (в залежності від ситуації може бути й інший строк, наприклад, 48 годин) надати мені наступну інформацію:
1) ______________________________________________________________;
2) ______________________________________________________________;
3) _______________________________________________________________.
Додаток:
- Копія інформаційного запиту № 3 від 09.01.2009 року;
- Копія посвідчення журналіста.
«_____»_____________ 20__ року ____________ ПІБ
Розроблено юридичним відділом Інституту розвитку регіональної преси (ІРРП)
Жалобы – великая сила! Для подготовки материала отправили запросы в медучреждения Николаева. Несколько особо "продвинутых" главврачей решили нам отказать (видимо, у них "сильные" юристы). Мол, информация конфидинциальная и разглашению не подлежит. Скачали образец жалобы с сайта и направили в горздрав. Реакция превзошла ожидания: буквально через несколько из медучреждений перевзонили и, извиняясь, просили подойти и взять все что нам надо. Спасибо составителям. Местные продвинутые юристы госучреждений – в нокдауне.