Мета заходу: допомогти видавцям та редакторам регіональних ЗМІ отримати уявлення, знання, навички та вміння у тематиці нових медіа.
Участь у циклі тренінгів надасть редакторам можливість краще зрозуміти ідеологію конвергентних ЗМІ, принципи організації мультимедійного ньюзрума та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення якісних журналістських матеріалів для різноманітних медіа-платформ.
Коротка програма
Тенденції у сучасних ЗМІ: куди усе рухається?
Правові аспекти діяльності медіа.
Професійні стандарти та журналістська етика.
Монетизація: що та як продають сучасні медіа?
Створення та просування сучасних медіа, вимоги до матеріалів у нових медіа: usability, SEO, SMO, SMM.
Інтерактивність користувачів нових медіа, створення та залучення спільноти.
Реорганізація традиційного ньюзруму в інтегрований. Структура, нові функції та ролі в інтегрованому ньюзрумі, вимоги до репортерів нових медіа.
Процедури планування потоку інформаціїдля різних платформ, типи інформації, структура та зміст новинного сайту.
Жанри журналістики в нових медіа.
Режисура мультимедіа, створення мультимедійного контенту.
Навички написання та редагування текстів для різних форматів та платформ.
Принципи та правила фото та відеоілюстрування. Навички мультимедійної журналістики.
Інструменти створення та розміщення мультимедійного контенту: карти, аудіо-слайд-шоу, таймлайны тощо.