До уваги журналістів усіх видів регіональних ЗМІ України!
24-25 лютого 2012 року, Донецьк
(для Донецької, Луганської, Харківської, Сумської, Полтавської, Дніпропетровської, Запорізької областей)
До уваги журналістів усіх видів регіональних ЗМІ України!
24-25 лютого 2012 року, Донецьк
(для Донецької, Луганської, Харківської, Сумської, Полтавської, Дніпропетровської, Запорізької областей)
«Інститут розвитку регіональної преси» (ІРРП) запрошує журналістів усіх видів регіональних ЗМІ взяти участь у дводенному тренінгу «Використання можливостей нових медіа для поширення інформації». Тренінг відбудеться у м. Донецьк. Тренери – Олег Хоменок та медіа-юрист.
Участь у тренінгу надасть журналістам можливість краще зрозуміти методологію роботи в умовах конвергентних ЗМІ, можливості, що створюють сучасні медіа для журналістів та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення та розміщення мультимедійних журналістських матеріалів на різноманітних медіа-платформах.
Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.
Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку до 18:00 10 лютого 2012 року. Учасники, які вже реєструвались на аналогічний тренінг у Києві, можуть не надсилати анкету, тому що ваші заявку будуть розглянуті повторно.
Із запитаннями звертайтеся на irrp.org.ua@gmail.com або за номером 067-547-22-33.
Група учасників формується на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 17 лютого 2012 року.
Програма тренінгу
День 1 |
|
10-00 11-30 |
Знайомство. Ознайомлення з програмою, збір очікувань. Презентація можливостей програми |
11-30-11-45 |
Перерва |
11-45-13-00 |
Роль та функції засобів масової комунікації у суспільстві. Сучасні тенденції в медіа: Web 2.0, конвергенція, мультимедійність, інтерактивність. Нові технології – нові потреби аудиторії. |
13-00-14-00 |
Обід |
14-00-15-30 |
Правове регулювання діяльності СМК в Інтернет. Правові основи роботи журналістів у мережі. |
15-30-15-45 |
Перерва |
15-45-17-00 |
Інструменти та ресурси блогосфери. Основи просування інтернет-ресурсів. Використання соціальних мереж для просування інформації та розширення аудиторії. |
17-00-17-30 |
Підсумки дня |
|
|
День 2 |
|
10-00-11-30 |
Інтерактивність користувачів, інтерактивні сервіси нових медіа, можливості та загрози Організація інтерактивних сервісів та зворотного зв’язку з аудиторією. |
11-30-11-45 |
Перерва |
11-45-13-00 |
Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями |
13-00-14-00 |
Обід |
14-00-15-30 |
Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями (продовження) |
15-30-15-45 |
Перерва |
15-45-16-30 |
Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями (продовження) |
16-30-17-00 |
Підведення підсумків тренінгу |
Інформація про тренера:
Олег Хоменок, старший радник з питань друкованих ЗМІ Internews Network, медіа-тренер. Є сертифікованим медіа-консультантом та тренером з журналістики з багаторічним досвідом у медіа-галузі, автором кількох посібників з журналістики та навчання журналістиці та регіональним координатором міжнародного проекту SCOOP (Данія) з підтримки журналістських розслідувань. Він працював журналістом та редактором у кількох газетах та інформагентствах, очолював прес-службу Кримського парламенту у 1994-1997 роках, був регіональним кореспондентом Європейського медіа-інституту, став директором Кримського прес-центру IREX ПроМедіа у 1997 році і радником з питань друкованих ЗМІ IREX У-Медіа з 2005 року.
Заходи відбуваються в рамках Української програми підтримки ЗМІ та адвокації, яка допомагає українським журналістам долати інституційні бар’єри заради професійності та незалежності українського медіа-сектору. За допомогою нових медіа, що розширять доступ аудиторії до контенту, та потужної юридичної підтримки журналістів програма спрямована на посилення незалежності журналістики та збільшення розмаїття контенту, котрий на даний момент відсутній в основному потоці інформації.