Основним завданням для новоствореного сейлз-хаусу стане розробка нових ринкових правил роботи з product placement та іншими методами додаткового маркетингу кінотелеконтенту: зокрема, спонсорство, cross promotion. Керівником сейлз-хаусу стала Юлія Виноградова.
Група компаній Star Media створила свій сейлз-хаус. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Основним завданням для новоствореного сейлз-хаусу стане розробка нових ринкових правил роботи з product placement та іншими методами додаткового маркетингу кінотелеконтенту: зокрема, спонсорство, cross promotion. Керівником сейлз-хаусу стала Юлія Виноградова.
За словами голови ради директорів групи компаній Star Media Влада Ряшина, ця ініціатива була позитивно сприйнята ринком.
«З боку виробників контенту основний інтерес пов\’язаний з бажанням отримати постійних, прогнозованих доходів від product placement, що за нинішніх умов важко пропонувати. Але наявність у структурі компаній-виробників кіно- та телеконтенту профільних підрозділів є досить затратним. З іншого боку, у рекламодавців є цікавість до різножанрового кіно та якісного інтегрованому продукту», – зазначив пан Ряшин.
За його словами, планується до 2011 року вийти на обсяг пропозицій до 120 проектів на рік: «Що може скласти до 150 угод щодо розміщення рекламних епізодів».
Директор з розвитку групи Сергій Шестаков наголошує, що сейлз-хаус Star Media представлятиме інтереси компаній «Реал Дакота», «Интерфест», «Мостелефильм», СТВ, групи компаній GP, «Фонда Михаила Калатозова» та ін. «Сейлз-хаус буде також пропонувати весь спектр продуктів виробництва Star Media – телесеріали, телефільми, повнометражне та документальне кіно, що становить близько 50 проектів на рік», – сказав він.
За словами пані Виноградової, головним завданням для новоствореної структури стане зміна підходів та стандартів присутності рекламної інформації в інтересах як рекламодавців, так і «збереження художньої цілісності контенту».
Сейлз-хаус займатиметься усіма питаннями від пошуків рекламодавця до креативної реалізації епізодів та інформаційного супроводу продукту клієнта. У перспективі з\’явиться можливість забезпечити медіапідтримку клієнта: розрахунок ефективних стратегій, розробка методів медіапланування та ціноутворення за GRP.
Источник: www.telekritika.ua