Автор: Марія Землянська, бюро журналістських розслідувань “Свідомо” , Анастасія Мазур, газета “Панорама”, Суми, для УП
“Вы не думайте, что я сюда сам пришел. Меня Владыка благословил, – починає свою проповідь кремезний отче у рясі. – Как садовод садоводу – я вам могу следующее сказать – я пытался выходить на огород и убеждать, убеждать сорняки, чтобы они не росли там, где мы посадили то, что нам надо – картошку. И знаете, какой был результат – ноль. Приходиться брать сапку и вырубать корень – скоренять”.
Бабуся поруч схвально киває, слухаючі притчу про помаранчеву владу.
Марія Землянська, бюро журналістських розслідувань “Свідомо” , Анастасія Мазур, газета “Панорама”, Суми, для УП
“Вы не думайте, что я сюда сам пришел. Меня Владыка благословил, – починає свою проповідь кремезний отче у рясі. – Как садовод садоводу – я вам могу следующее сказать – я пытался выходить на огород и убеждать, убеждать сорняки, чтобы они не росли там, где мы посадили то, что нам надо – картошку. И знаете, какой был результат – ноль. Приходиться брать сапку и вырубать корень – скоренять”.
Бабуся поруч схвально киває, слухаючі притчу про помаранчеву владу.
“Понимаете, да? Бесполезно сорняки убеждать, чтобы они там не расли – надо искоренять!”, – настоятель общини святої Блаженної Матрьони Московського патріархату пояснює диспозицію на цих виборах.
Коротко стрижена білявка – керівниця цього “клубу виборців”, тактовно натякає: “Отче, время…”.
Коли отче Сергій замовкає, Олена кидає в зал: “Ну, вы же поняли? Да?”.
В залі мертва тиша. За мить в руках керівниці вже стопка анкет, на лакованому столі поруч агітки та пакунок щойно видрукованих газет Партії регіонів.
– Девочки, заполняйте і кладите сюда!
– Вот здесь пишите, кто вас привел, – тицяє пальцем.
Заповнюю порожні рядки – “Марія Валеріївна Землянська, студентка, живу в Сумах…”, – обманюю папір.
“Я пишу Антонова, а ти – Дитюк”, – на вухо підказує що писати в графі “Кто привел” Настя. Вона – журналістка сумської газети “Панорама”. Газета, яку створив письменник Євген Положий, звернулася до нас – в бюро журналістських розслідувань “Свідомо” – з проханням допомогти.
Вони дізналися про загадкову схему здобуття голосів, яку начебто сконструював під вибори сумський губернатор Юрій Чмирь. І сподіваються, що разом з київськими журналістами оприлюднювати таке буде безпечніше.
За легендою, я корінна сумчанка, навчаюсь в Аграрному університеті. Настя – мій провідник у світ “політичних продажів”. До речі, Дитюк – то не справжнє її прізвище, адже працювати їй доводиться в рідному місті.
Чому це важливо – хто кого привів послухати передвиборну пропаганду? Тому, що це не просто зустріч з виборцями в штабі Партії регіонів. Це – частина грандіозної піраміди, побудованої за принципом мережевого маркетингу.
“Следующий “Клуб избирателей” завтра, в это же время – кілька разів нагадує Олена. – А в понедельник, как всегда, тренинг”.
Її прізвище – Діцул. Вона теж не з Сум. Як випливає з її особистої сторінки в “Моем мире”, Олена – одеситка. За її плечима – 13 років роботи в мережевому маркетингу. Вона один з провідних продавців компанії Vision, що торгує біодобавками та косметикою.
Зараз Олена – агітатор Партії регіонів. І в анонсований понеділок натхненно ділиться досвідом прямих продажів. “Кто сегодня пришел в первый раз – поднимите руки. Давайте поаплодируем этим людям”, – кидає пронизливий погляд у простору залу центрального у Сумах Будинку культури імені Фрунзе.
“Партия регионов – это хорошо или плохо? Их нужно поддержать на выборах? Кто так считает – поднимите руки!”, – вибиває зізнання з зали майстер продажу косметики.
“Наша с вами задача дать веру людям, что? Вопросы, что? – правильно – решаемые! И что они будут решаться, если они сделают правильный, что? – выбор! – відкладає в сторону мікрофон. – Я буду отсюда говорить, на сцену не стану подниматься. Сегодня нас немного. Меня же все слышат? Подсаживайтесь ближе!”.
Зала слухається. Ми з Настею теж підсуваємося як бандерлоги з Мауглі.
“Как дела? – питає тренер дівчину у блакитній кофтині з першого ряду. – Ты – явный аудиал. Обратите внимание, отвечая на вопрос зрачки в сторону”.
Не відриваючи очей від приголомшеної дівчини, до рук бере газету, що обережно розкладені позаду – на сцені.
“Если вы аудиалу скажите – “посмотри” – он придет домой и выкинет газету…”, – пояснює, як правильно давати агітку таким, як ця білявка.
“Кто со мной согласен – поднимите руку! Я говорю правду – поднимите руку!”.
Ліс рук.
“…Если вы определили, что это визуальный человек, то вы говорите – посмотри. Посмотри, какая статья! Я просмотрел – все статьи здесь интересные, это удивительно. И если ты почитаешь, то ты увидишь, как важна эта газета!”, – продовжується майстер-клас.
Всі уважно записують.
“Я слышал, что в этой газете… Аудиалы – это вообще самая благодарная публика”.
“Ага, їм нічого давати не треба”, – жартують хлопці позаду.
Олена не звертає на них жодної уваги: “Я слышал, потому что народ, я ж слышал! Слушай, я слышал в газете…, то, что я услышал, меня просто… Ты прочитай, а потом, когда ты все расскажешь, то все люди тебя услышат. То есть слово “слышал” – должно быть ключевым”.
За півтори години тренінгу рука вже автоматично тягнеться догори. “Если это важно – поднимите руку! Кто знает о чем я – поднимите руку!”.
“Наша задача – чтобы они поверили, что новая власть поможет решить эти проблемы, если они сделают правильный выбор, – підсумовує Олена. – Нам пора уже заканчивать. У меня сегодня еще два тренинга”.
“Свідомо” записало цей майстер-клас для вас.
“Нужно быть уверенным! Нужно соглашаться! Не спорить! Не сомневаться!”. В проекті, який так і називається – “Мережеві агітатори”, – задіяні десятки професіоналів пірамід продажів з усієї країни. Пошук прізвищ агітаторів виводить на сторінки компаній, що продають косметику, БАДи, посуд, побудову хімію, білизну.
На вершині сумської піраміди стоїть уродженець Росії Нікіта Громико. “Це наш вчитель”, – з непідробною повагою кажуть про нього усі інші “мережеві агітатори”.
Збільшити |
У своєму блозі Громико стверджує, що ще в 1997 році став зіркою Vision, що торгує БАДами та косметикою. Блог наповнений доказами успішного життя “мережевика”: риболовля в Мексиці, круїзи на лайнері, будинок у Каліфорнії. Перед приїздом до Сум Нікіта збільшував продажі компанії Vemma – тих самих БАДів та косметики.
Нікіта любить тему родинних зв\’язків з Андрєєм Громико, який 28 років був міністром закордонних справ СРСР.
“Мене часто запитують:”Не родич чи я А. А. Громико, – пише він у блозі. – Я, посміхаючись, віджартовуюся “Всі ми брати по розуму”. Хоча, справедливості заради, зауважу: хоч і віддалену, але зв\’язок я маю з цим видатним дипломатом”.
Збільшити |
Щотижня його мережа проводить десятки зборів по всій Сумщині. Ось розклад із закритого сайту “мережевих агітаторів” на цей тиждень.
Сайт – прекрасний доказ того, як десятки державних службовців у робочий час агітують за Партію регіонів. Або як агітація розпочалася задовго до 2 жовтня, коли кандидати партії отримали право агітувати.
Ось, наприклад, Громико у серпні рекламує кандидата в мери Сум Віктора Федорченка.
А ще з бази даних на сайті виходить, що в мережі вже понад 130 тисяч сумчан. І це дуже серйозно, бо проект “мережеві агітатори” – як і будь-який подібний проект з продажу порошків чи трусів – передбачає, що кожен учасник отримує гроші. Єдина відмінність – в цьому проекті йдеться про голоси виборців.
“375 тисяч гривень на сьомому рівні, – пояснює телефоном Юля Антонова. Вона привела в мережу журналістку “Панорами”, а журналістка “Панорами” – журналістку “Свідомо”. Насті мають заплатити за мене, Юлі – за нас обох. – Наше завдання – щоб люди відвідували Клуби виборців і щоб прийшли на вибори і проголосували за потрібного нам кандидата з Партії регіонів”, – роз\’яснює Юля.
Ось схема комісійних і бонусів, які зростають в залежності від кількості людей у вашій гілці.
В разі перемоги (60%) |
Грн. в місяць (40%) |
Гілка, кількість осіб |
За результатами виборів (60%) |
Грн. в місяць (40%) |
% |
рівень |
6,00 |
4 |
5 |
1,2 |
0,8 |
5 |
1 |
30,00 |
20 |
25 |
1,2 |
0,8 |
5 |
2 |
450,00 |
300 |
125 |
3,6 |
2,4 |
15 |
3 |
2 250,00 |
1500 |
625 |
3,6 |
2,4 |
15 |
4 |
11 250,00 |
7500 |
3125 |
3,6 |
2,4 |
15 |
5 |
75 000,00 |
50000 |
15625 |
4,8 |
3,2 |
20 |
6 |
375 000,00 |
250000 |
78125 |
4,8 |
3,2 |
20 |
7 |
Щоб вам почали платити, потрібно створити свою “п\’ятірку”. Тобто привести п\’ятьох людей. (Я так і зробила). За кожного з них вам заплатять по 10 гривень в якості бонусу і ще по 2 гривні комісійних за людину.
Якщо кожен з вашої п\’ятірки приведе по п\’ять своїх людей, у вашій гілці буде вже 25 осіб. Тоді ви переходите на наступний рівень. За кожну людину з нижчих рівнів у вашій гілці вам мають заплатити по 2 гривні.
Працюючи за такою схемою, до сьомого рівня ви можете набрати 78 125 людей, за яких обіцяно 625 тисяч гривень.
Але є одна умова. До виборів агітатори можуть розраховувати тільки на 40% суми. Якщо Партія регіонів візьме по області більше 60% голосів, тоді обіцяють віддати інші 60%.
У такий спосіб кожен учасник мережі фінансово зацікавлений в результаті партії влади. Не треба фотографувати бюлетень як доказ, що ви проголосували. Думайте краще про свій гаманець.
Як кожен учасник мережі, я маю логін та пароль. Спробуйте, якщо цю статтю ще не прочитали організатори піраміди: www.mlmagitator.com
Мій логін – 126671
Мій пароль – 0661461025
Ми знайшли доступ і до даних лідера нашої гілки – Юлі. В її мережі станом на 9 жовтня було 999 агітаторів. Є тут і я.
Є дані і про саму Юлю. В мережу її привела людина з кодом 100001. Це – Нікіта Громико. Під таким номером він проходить у відомості про оплату послуг агітаторів, копію якої нам принесли інші учасники схеми.
Збільшити |
Зверніть увагу на графу Алли Ковтун. За серпень їй нарахували 4 466 гривень з копійками . (Пам\’ятайте, це лише 40%). Алла – один з керівників обласного штабу Партії регіонів.
Чи справді це робиться за наказом губернатора?
З букетом прямо на вході мене зустрічає Юля Антонова: “Билетики уже взяли?”.
Як я можу пропустити “Обласні збори проекту” Мережеві агітатори”!?
Навколо того самого БК Фрунзе повно людей. Біло-блакитні кульки на колонах, хлопці з прапорами навколо будівлі. У залі класичні костюми змішуються з білими блузами і святковими сукнями. У багатьох в руках квіти.
“Партія регіонів, Партія регіонів – за любов і волю. Партія регіонів, Партія регіонів – ми завжди з тобою”, – співають колонки по всьому будинку культури.
За мить музика затихає і розносить командне – “Громко хлопайте в ладоши!” До зали під овації входять губернатор та Нікіта Громико.
Він першим – під вибух зали – виступає.
“На мой взгляд, сейчас момент, когда надо наших политических оппонентов, хотел назвать другим словом – “оранжевую чуму” – вымести из нашей страны, – Артистично взмахує рукою мережевик. – И дать возможность здравым силам руководства нашей страны и тем людям, которые понимают, что сделать нужно в экономике нашей страны, в ее политической жизни для того, чтобы нам всем с вами стало жить лучше. Как Вы считаете, это важно вообще?”.
Зал: “ДА!!!”
“Я хотел бы, чтобы вы внимательно послушали. На сегодняшний день нам очень с вами повезло, потому что за три года работы я не встретил ни одного человека, подобного Юрию Павловичу. Который, не находясь внутри сетевого маркетинга, тем не менее, смог оценить, что это такое, в чем его сила – и мы начали его применять, эту технологию сетевой агитации, в Сумской области.
Обратите внимание на эту дату. Именно 31 октября 2010 года у каждого из нас с вами есть возможность показать не на словах, а на деле свой патриотизм. К этому, товарищи, я вас и призываю. Ура…
И я не шучу. Очень важно 31 октября пойти на выборы и проголосовать за кандидатов. Каких?”…
“Партию регионов!!!”.
“Я не слышу вас, сумчане! Аплодисменты! Громче!!! Ап-плодисменты!” – тепер вже моя перша знайома в цій піраміді Олена Діцул захоплено кричить зі сцени.
Поруч – губернатор Чмирь.
“Хочу сказать от Партии регионов, что сетевой маркетинг – это класс.
…Теперь о главном. Почему я и областная власть – Партия регионов – поддержали этот проект? Потому что считаю: недостаточно жители Сумской области знают те дела и результаты, которые делаются ради них. Потому что власть сегодня работает для людей.
И мы должны доказать, я имею в виду, мы – власть, – что работаем для их жизни, для улучшения их комфортного существовании в нашей области, предлагаем программу…
И вот сегодня сетевой маркетинг, который позволяет доносить людям правду, ту, что мы делаем ради них – это и есть та ниточка… донесения информации. Без нее никуда. Да, сложная область, да, много разочаровавшихся. Но мы сегодня делаем жизнь лучше…”.
Марія Землянська, бюро журналістських розслідувань “Свідомо” , Анастасія Мазур, газета “Панорама”, Суми, для УП
By using ipstresser.wtf Stress Testing Tool you understand and agree that any damages caused related to the Stress Test launched is your own responsability. 8. Community You must be respectful regarding the staff. Also, sale trashing isn’t allowed and will be punished. 9. TOS If you get caught or admit breaking the TOS your account will be terminated. We reserve the right to modify