Перший модуль тренінгу «Управління конвергентною редакцією та нові технології для роботи у нових (конвергентних) медіа» відбувся у Києві 17-19 травня. 15 редакторів з регіональних медіа дізнались більше про тенденції в сучасних медіа і про те, як можна реорганізувати традиційний ньюзрум в інтегрований.
Перший модуль тренінгу „Управління конвергентною редакцією та нові технології для роботи у нових (конвергентних) медіа“ відбувся у Києві 17-19 травня. 15 редакторів з регіональних медіа дізнались більше про тенденції в сучасних медіа і про те, як можна реорганізувати традиційний ньюзрум в інтегрований.
„Найбільші питання, які виникають сьогодні – це як втримати аудиторію друкованих медіа, як розширити аудиторію онлайн і як заробляти гроші, – озвучила медіа-тренер Інна Гадзинська. – Зараз відбувається крах бізнес-моделі, але разом з тим відкриваються й нові можливості для медіа“.
Редактори регіональних ЗМІ впродовж трьох днів навчалися у семи тренерів. Вони більше дізналися про створення мультимедійного контенту, структуру, функції та нові ролі в інтегрованому ньюзрумі і вимоги до репортерів нових медіа. Учасники тренінгу також навчилися планувати потік інформації для різних платформ і замислилися над тим, чи потрібна конвергентна редакція саме для їхнього виду медіа.
„Мультимедійні редакції потрібні не всім, – ділилася своїми спостереженнями медіа-тренер із Росії Тетяна Тихомирова. – Найбільший показник для її створення – чи співпадає аудиторія друкованого медіа та веб-сайту“.
Наступний модуль тренінгу „Управління конвергентною редакцією та нові технології для роботи у нових (конвергентних) медіа“ відбудеться у Києві в липні.
Відгуки про тренінг
Тетяна Тихомирова, медіа-тренер, Москва:
– Група дуже вмотивована і у мене не виникло враження, що хтось потрапив сюди випадково. Цей тренінг таки був певним чином ексклюзивним, адже кілька років тому я сама пережила так званий „insight“, тобто усвідомлення того, що робиться у медіа зараз. І мені було важливо поділитися своїми думками з колегами і дізнатися що вони думають з цього приводу. Приємно також, що збираються такі групи, які після тренінгу користуються набутими інструментаріями.
Оксана Стельмах, інформ-агенція „Чернігівський монітор“, редактор:
– Цікавою під час тренінгу була інформація про інфографіку, адже саме так можна цікаво зображати прості статистичні дані. Також прийшло розуміння, що все-таки потрібно творчо переробляти новини особливо для онлайн медіа, адже за ними майбутнє. Дякую організаторам за те, що зібрали нас тут.
Володмир Торбіч, Рівненське агентство журналістських розслідувань, головний редактор:
– Після тренінгу одразу захотілося робити свою місцеву інфографіку. Та й загалом деякі існуючі думки починають перебудовуватися. Тому цікаво послухати, спроектувати це на свою організацію і побачити шлях, яким ми йдемо. Хотілося почути, як правильно робити Інтернет-портал і на тренінгу я про це дізнався.
Андрій Філіппський, газета „Репортер“ (Івано-Франківськ), головний редактор:
– Слухаючи своїх колег і тренерів, переконався, що наша газета працює у правильному напрямку. Єдине, чого не вистачає – мотивації для журналістів, щоб вони писали ще й на сайт. Адже, як показує практика, грошей у цьому випадку не достатньо і повинні бути ще й інші важелі.
Оксана Габруська, телекомпанія „TV-4“ (Тернопіль), шеф-редактор відділу новин та інформації:
– Найперше хочу подякувати за навчання, адже цього ніколи не буває забагато. Втім, все до єдиного слова, про що говорилося впродовж трьох днів, буде корисніше журналістам. Нам, як редакторам, хотілося ще більше почути про мультимедійні інструменти і про те, як їх вдало застосовувати у своїй роботі.
Джерело: ІРРП