Другий модуль тренінгу „Управління конвергентною редакцією та нові технології для роботи у нових (конвергентних) медіа“ відбувся у Києві 5-7 липня. Редактори регіональних ЗМІ отримали практичні навички з принципів написання та розмітки новин в мережі Інтернет, основних правил композицій в фотографії та монетизації цифрових ЗМІ.
Другий модуль тренінгу „Управління конвергентною редакцією та нові технології для роботи у нових (конвергентних) медіа“ відбувся у Києві 5-7 липня. Редактори регіональних ЗМІ отримали практичні навички з принципів написання та розмітки новин в мережі Інтернет, основних правил композицій в фотографії та монетизації цифрових ЗМІ.
Цінною для редакторів виявилася інформація про пошукову оптимізацію сайтів. „Більшість новинного трафіку – пошуковий. Пошуковики визначають наскільки сайт відповідає вашому запиту, коли ви шукаєте інформацію,“ – пояснив медіа-тренер Микола Костинян. Втім, відвідувачі потраплять на сайт ще й з інших сайтів, які на вас посилаються, з прямих посилань та із соцемереж. „Головне – контент, яким хочеться ділитися та яким варто ділитися,“ – наголосив меда-тренер.
Про мультимедійні інструменти для роботи онлайн видань розповідала інший медіа-тренер Ілона Фанта. „Користувач – у центрі подій. Йому потрібна інтерактивність, взаємодія та зручність,“ – наголосила тренер. Від матеріалів на сайті аудиторія також очікує дотримання журналістських стандартів, максимально виправданого методу подачі та творчих рішень.
Про те, яку модель вибрати: монетизацію контента чи монетизацію аудиторії говорив медіа-тренер Ленур Юнусов. Він продемонстрував кілька моделей, які існують в популярних світових ЗМІ та розповів про їхні переваги та недоліки. „Читачі не хочуть платити, адже існує стереотип, що інформація в Інтернеті безкоштовна, та й конкуренти пропонують подібне без оплати.“
Проект «У-Медіа» спрямований на покращення доступу громадян до більш різноманітної та якісної інформації й сприяння активізації позиції громадян шляхом інтеграції та просування нових медіа. В рамках проекту будуть проводяться навчальні заходи для журналістів, редакторів та керівників ЗМІ. Виконавці проекту заохочують команди співробітників з одних й тих самих ЗМІ взяти участь у всіх навчальних заходах проекту, розрахованих на ці аудиторії.