По закінченні кожного тренінгу, учасники зможуть:
– збалансовано висвітлювати важливі події виборчих перегонів;
– обґрунтовувати суспільну важливість надання інформації про кандидатів;
– безпечно використовувати персональні дані кандидатів та оприлюднювати інформацію про них у своїх ЗМІ з мінімальними ризиками негативних наслідків для журналіста та видання;
– застосовувати навички самозахисту у випадку порушень прав журналістів при зборі та поширенні суспільно значимої інформації у випадку не допуску на виборчі дільниці та відмові у наданні публічної інформації;
– складати та подавати прості скарги щодо порушення прав журналістів під час виборів.
Програма тренінгу
День 1 |
|
10-00 – 11-15 |
Знайомство. Представлення програми, з\’ясування очікувань. Потреби ЗМІ, кандидатів та читачів. |
11-15-11-30 |
Перерва |
11-30-13-00 |
Зміни до законодавства про вибори до парламенту: правовий аналіз. Визначення понять „передвиборна агітація” та „політична реклама”. |
13-00-14-00 |
Обід |
14-00-15-30 |
Права та обов\’язки журналістів та ЗМІ під час виборчої кампанії: доступ до інформації під час виборчого процесу, порядок висвітлення виборчої кампанії, в тому числі дня голосування. |
15-30-15-45 |
Перерва |
15-45-17-15 |
Відповідальність за порушення виборчого законодавства для ЗМІ та їх працівників. |
17-15-17-30 |
Підсумки дня |
День 2 |
|
10-00-11-30 |
Роль та функції ЗМІ на виборах. Професійні стандарти при висвітленні виборчого процесу. |
11-30-11-45 |
Перерва |
11-45-13-00 |
Приклади висвітлення виборчого процесу (принт) |
13-00-14-00 |
Обід |
14-00-15-30 |
Принципи ВВС у висвітленні виборчих кампаній Робота з соціологічними опитуваннями |
15-30-15-45 |
Перерва |
15-45-17-15 |
Практичне завдання: концепція створення мультимедійного проекту, присвяченого виборам |
17-15-17-30 |
Підсумки тренінгу |
Відгуки учасників цього тренінгу