Електронний посібник „Діяльність засобів масової інформації в період виборчої кампанії-2012“ створили для журналістів медіа-юристи громадської організації „Інститут розвитку регіональної преси“. У ньому зібрана ключова інформація щодо законодавчого регулювання діяльності ЗМІ під час виборів.
Окрім дев’яти розділів про права журналістів до і після виборів, у посібнику є шаблон договору на розміщення агітаційної продукції та політичної реклами і зразок заяви до прокуратури про порушення прав журналіста та порушення кримінальної справи за перешкоджання законній професійній діяльності журналіста.
Електронний посібник „Діяльність засобів масової інформації в період виборчої кампанії-2012“ створили для журналістів медіа-юристи громадської організації „Інститут розвитку регіональної преси“. У ньому зібрана ключова інформація щодо законодавчого регулювання діяльності ЗМІ під час виборів.
Окрім дев’яти розділів про права журналістів до і після виборів, у посібнику є шаблон договору на розміщення агітаційної продукції та політичної реклами і зразок заяви до прокуратури про порушення прав журналіста та порушення кримінальної справи за перешкоджання законній професійній діяльності журналіста.
– Ми сподіваємося, що посібник допоможе журналістам вирішувати складні питання, які виникнуть під час виборчого процесу, – каже один з упорядників посібника медіа-юрист Людмила Опришко. – Проаналізувавши вимоги закону, ми намагалися написати видання простою і зрозумілою мовою, щоб він був легким в користуванні.
Додатки до посібника також включають зразок скарги до окружної виборчої комісії про порушення Закону України „Про вибори народних депутатів та зразок адміністративного позову про визнання рішень/дій/бездіяльності виборчої комісії протиправними.
Джерело: ІРРП