Міжнародна організація The Society for News Design оприлюднила власну версію лідерів у дизайні з-поміж друкованих ЗМІ.
Міжнародна організація The Society for News Design оприлюднила власну версію лідерів у дизайні з-поміж друкованих ЗМІ.
Експерти ознайомилися з 280 виданнями. До переліку кращих увійшли три газети – The New York Times, der Freitag і Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.
Берлінський тижневик der Freitag відмітили за активне використання власних ілюстрацій.
Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung здобула симпатії членів журі «за сміливий дизайн»: верстка широкоформатної газети змінюється від розділу до розділу: в одному з них публікують кілька фотографій розміром з екран iphone, в іншому – репортаж з галереї відкриває фото картини на майже всю сторінку.
The New York Times кращою назвали за єдиний стиль. Газеті вдається його витримати, незважаючи на широкий спектр висвітлюваних тем і жанрів публікацій
За висновками експертів, на якості газетного дизайну позначилася економічна криза. У друкованих ЗМІ стало менше яскравих власних фотографій, їх замінили загальні плани з фотострічок інформаційних агентств. Зокрема це стосується американської періодики. Крім того, почастішали випадки, коли газети зменшують формат чи збільшують рекламну площу за рахунок стискання новинного тексту.
Источник: «Телекритика»
Фото – www.korrespondent.net