Центр «Розвиток КСВ» у рамках проекту UNITER, який реалізується PACT та фінансується USAID, оголошує Конкурс для журналістів на кращий матеріал, що висвітлює проекти з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).
Центр «Розвиток КСВ» у рамках проекту UNITER, який реалізується PACT та фінансується USAID, оголошує Конкурс для журналістів на кращий матеріал, що висвітлює проекти з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).
Інформаційними партнерами виступають: Національна спілка журналістів України, INTERNEWS, Українська асоціація видавців періодичної преси, Коледж преси та телебачення. Партнерами номінацій виступають: ДТЕК, PlatinumBank, «Амріта», life:).
Заохочувальні призи для всіх учасників надані компанією Danone.
Обґрунтування
Прийнята Стратегія ЄС з КСВ визначає КСВ як «відповідальність компаній за свій вплив на суспільство». Незважаючи на те, що 14 країн ЄС сьогодні розробляють або мають національні політики та плани з корпоративної соціальної відповідальності, в Україні вже два роки лише тривають спроби прийняти Національну політику з КСВ. Даний документ є критично важливим для однієї третини компаній в Україні, щоб вони почали реалізовувати КСВ. Ще 30% компаній вже реалізують КСВ тому, що так роблять конкуренти. Залишаються ще 40% компаній, для яких важливою є думка споживачів та громадськості. Відповідно роль медіа в інформуванні громадськості щодо даного аспекту є вирішальною. На жаль, до сьогоднішнього дня медіа не дуже активно висвітлювали проблему КСВ, сприймаючи останню як частину PR-комунікацій компаній. Даними Конкурсом ми прагнемо змінити ситуацію, демонструючи, що КСВ — це не тільки елемент комунікацій, а частина бізнес-стратегії компанії.
Мета Конкурсу — підвищити обізнаність про КСВ української громадськості та українських споживачів за допомогою збільшення кількості медіа-повідомлень.
Хто може брати участь у Конкурсі
У Конкурсі можуть брати участь представники електронних, друкованих і телевізійних ЗМІ України, студенти факультетів журналістики ВНЗ України, члени журналістських об\’єднань, що опублікували статті та/або випустили сюжети, репортажі й інші матеріали з КСВ в українських ЗМІ в період з 30 січня по 27 лютого 2013 року.
Що необхідно для участі в Конкурсі
Один автор може подати декілька матеріалів. Для участі в Конкурсі необхідно надіслати копію матеріалів, які висвітлюють питання КСВ (вирізки з газет, тексти з веб-сайтів із посиланням, електронні носії з відео- або аудіоматеріалами), а також вказати:
– ПІБ;
– ЗМІ, який представляє учасник;
– ЗМІ, в якому оприлюднено матеріал, і дату виходу матеріалу;
– контактні дані автора: номер робочого телефону, номер мобільного телефону, електронну адресу.
Тема матеріалу
Матеріал про КСВпроекти повинен вийти в українських ЗМІ в період з 30 січня по 27 лютого 2013 року. Матеріали приймаються українською та російською мовами. Матеріали, опубліковані на комерційній основі, до конкурсу не допускаються.
Матеріал може висвітлювати:
– національну та регіональну політику з КСВ як в Україні, так і в інших країнах світу;
– проекти компаній з КСВ, спрямовані на партнерство: з громадськими організаціями, бізнесом, державними і регіональними органами влади. Організатори вітають публікації про співпрацю між бізнес-компаніями та громадськими організаціями: успішні практики та підводні камені подібної співпраці;
– екологічні проекти компаній;
– проекти корпоративного волонтерства.
Критерії відбору
Рішення будуть прийматися експертною комісією, що складається з фахівців у галузі журналістики та КСВ. Матеріали оцінюються за такими критеріями:
1) аналітичний підхід і використання статистики;
2) використання різних джерел для написання, залучення різних зацікавлених сторін при підготовці матеріалу;
3) значимість освітлюваної події/теми для регіону;
4) рівень розуміння КСВ автором;
5) використання візуальних складових: інфографіки, фотодокументів і елементів мультимедіа (відео, аудіо) для глибини розкриття теми та її доступності.
Призи Конкурсу
Призами є:
– поїздка на Конференцію з питань сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності (GRI), що відбудеться в Амстердамі 22–24 травня 2013 року (ДТЕК);
– набори косметики («Амріта»);
– диктофон Olympus (PlatinumBank);
– смартфон.
Номінації
Призами будуть нагороджені учасники в наступних номінаціях.
1. Кращий журналістський матеріал.
2. Кращий журналістський матеріал, що висвітлює проекти в галузі розвитку місцевих співтовариств (громад) (приз від ДТЕК).
3. Кращий журналістський матеріал, що висвітлює екологічні проекти (приз «Амріта»).
4. Кращий журналістський матеріал, що висвітлює теми фінансової грамотності населення (приз PlatinumBank).
5. Кращий журналістський матеріал, що висвітлює про співпрацю між бізнес-компаніями та громадськими організаціями (приз life:)
Члени журі можуть засновувати додаткові номінації.
Подання заявок
Заявки з доданими матеріалами з позначкою «Конкурс для журналістів з КСВ» приймаються з 25 січня 2013 року до 3 березня 2013 року (до 18.00) електронною поштою: media@csr-ukraine.org та за адресою: Україна, Київ, 01101, вул. Кутузова, 4, оф. 6.
Якщо у вас виникли питання при підготовці матеріалу або щодо умов Конкурсу, телефонуйте за номером: (044) 280 11 47.
Результати конкурсу будуть оголошені 15 березня 2013 року та розміщені на головній сторінці сайту Центру «Розвиток КСВ» (www.csr-ukraine.org ).
Посилання, які можуть допомогти під час написання статті:
1. Сайт CSR Review (рос. мова) : www.csr-review.org ;
2. Сайт Центру «Розвиток КСВ» (українська мова): www.csr-ukraine.org
3. Стратегія Європейського Союзу з КСВ http://www.csr-ukraine.org/ctrategiya_evropeyskoi_komisii_.html
4. Вартість неприйняття національної стратегії з КСВ для України – http://csr-ukraine.org/everyday/nasltdki_nepriyn_nacton_polttik.html
5. Практики компаній з КСВ – http://csr-ukraine.org/keysi_kompaniy2.html