Американська CNN назвала своїм головним конкурентом не якийсь із новинних каналів, а соціальну мережу Facebook, пише «Кореспондент.net» із посиланням на газету The Guardian.Американська CNN назвала своїм головним конкурентом не якийсь із новинних каналів, а соціальну мережу Facebook, пише «Кореспондент.net» із посиланням на газету The Guardian.
«500 мільйонів користувачів Facebook мене непокоять набагато більше, ніж 2 мільйони глядачів Fox», – стверджує президент CNN Джон Кляйн. Він розповів, що не знає, яким чином боротися з тією тенденцією, що популярність соціальних мереж як джерел інформації дедалі зростає. «Наша мета – завоювати якомого більше довіри глядачів. Але на Facebook джерелом інформації виступають друзі, на яких люди звикли покладатися», – констатує пан Кляйн.
У CNN розмежовують інформацією для телеефіру та для трансляції в інтернеті. «Інколи те, що мляво виглядає на ТБ, в онлайні б\’є рекорди популярності», – пояснює критерії топ-менеджер. Кажучи ж про конкуренцію між кабельними новинними телеканалами, глава CNN відзначив, що минулий рік став його компанії найприбутковішим.
Минулого року кабельні телеканали США заробили на рекламі $19,7 млрд. Тим часом Facebook активо працює над розробкою поштового сервісу, що має виступити конкурентом Gmail.