До уваги журналістів усіх видів регіональних ЗМІ України!
Цикл тренінгів «Журналістські стандарти та новітні технології для роботи у нових (конвергентних) медіа»
В рамках проекту «Коаліції з нових медіа» громадські організації «Інтерньюз-Україна» (ІУА) та «Інститут розвитку регіональної преси» (ІРРП) запрошують журналістів друкованих та електронних регіональних ЗМІ взяти участь в 11-денному циклі тренінгів «Журналістські стандарти та новітні технології для роботи у нових (конвергентних) медіа».
Тренінги цього циклу відбудуться у м. Києві:
1 модуль – 19-20 лютого (ІУА)
2 модуль – 25-27 лютого (ІРРП)
3 модуль – 11-13 березня (ІУА)
4 модуль – 25-27 березня (ІPPП)
Участь у циклі тренінгів надасть журналістам можливість краще зрозуміти ідеологію конвергентних ЗМІ та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення якісних журналістських матеріалів для різноманітних медіа-платформ. Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд. Участь одного й того самого журналіста в усіх тренінгах циклу є обов\’язковою умовою. Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати електронну анкету-заявку до 18:00 5 лютого 2010 року
Із запитаннями звертайтеся за номерами 067-547-22-33 (Інститут розвитку регіональної преси), 067-243-63-55 (Інтерньюз-Україна).
Група учасників циклу формується на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 12 лютого 2010 року. Заходи відбуваються в рамках проекту «Коаліції з нових медіа», який спільно виконують організації «Інтерньюз-Україна», «Інститут розвитку регіональної преси» та «Незалежна асоціація телерадіомовників» в рамках проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США. Проект спрямований на покращення доступу громадян до більш різноманітної та якісної інформації й сприяння активізації позиції громадян шляхом інтеграції та просування нових медіа. В рамках проекту проводяться навчальні заходи для журналістів, редакторів та керівників ЗМІ. Виконавці проекту заохочують команди співробітників з одних й тих самих ЗМІ взяти участь у всіх навчальних заходах проекту, розрахованих на ці аудиторії.
Коротка програмаЦикл тренінгів «Журналістські стандарти та новітні технології для роботи у нових (конвергентних) медіа»
Тематичний блок 1. Журналістські стандарти та навики роботи у нових медіа
Перший модуль: 19-20 лютого 2010 року, Інтерньюз-Україна
Третій модуль: 11-13 березня 2010 року, Інтерньюз-Україна
– Основи роботи нових медіа- Ідеологія інтерактивності та web 2.0
– Стратегія блогінгу: для чого це журналісту?
– Твіттер для роботи в нових медіа
– Соціальні мережі для журналістських потреб
– Skype-конференції для роботи журналіста
– Особливості стилістики в нових медіа
– Збір інформації та пошук тем. Що таке crowdsourcing в нових медіа?
– Залучення нових аудиторій Мультимедіа в нових медіа
– Робота з непрофесійним відеообладнанням. Основи відеозйомки та звукозапису
– Основи редагування відео
– Робота з фото
– Розміщення відео на веб-ресурсах. Основи відеозйомки для онлайн
– Веб-сайти
– бази даних відеоматеріалів
– Майданчики для інтерактивного он-лайн мовлення наживо
– Основні принципи виготовлення відео з використанням мультимедіа
Тематичний блок 2. Новітні технології для роботи в нових медіа
Другий модуль: 25-27 лютого 2010 року, ІРРП
Четвертий модуль: 25-27 березня 2010 року, ІРРП
– Роль нових медіа у суспільстві. Професійна журналістика
– Новітні технології та тренди розвитку Медіа. Вступ до конвергентної журналістики.
– Юридичні аспекти для нових ЗМІ та журналістів
– Нові вимоги до контенту та нові інструменти збору та обробки інформації
– Дослідження та комп\’ютер на допомогу репортерам (CAR).
– Інтерактивні новини. Можливості створення контенту користувачами нових медіа.
– Мультимедійні матеріали та створення потоку новин.
Участь у циклі тренінгів надасть журналістам можливість краще зрозуміти ідеологію конвергентних ЗМІ та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення якісних журналістських матеріалів для різноманітних медіа-платформ.
Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.
скажіть будь ласка, чи можуть в запропонованих тренінгах брати участь студетнти факультету журналістики, котрі працювали в друкованих змі, в рамках навчально-виробничої практики?
Доброго дня!
У конкурсі можуть брати участь тільки журналісти регіональних ЗМІ, які працюють в них на постійній основі
а чому така неточність у датах? Чому в таблиці вказано, що останній термін подання – 12 лютого, а в тексті – пятого…і навпаки – для редакторів…виходить якась плутанина…АЛЕ ЗАГАЛОМ ІДЕЯ КЛАСНА ПІДТРИМУЮЮ!!!Наперед ДЯКУЮ ЗА ВІДГУК
а чому така неточність у датах? Чому в таблиці вказано, що останній термін подання – 12 лютого, а в тексті – пятого…і навпаки – для редакторів…виходить якась плутанина…АЛЕ ЗАГАЛОМ ІДЕЯ КЛАСНА ПІДТРИМУЮЮ!!!Наперед ДЯКУЮ ЗА ВІДГУК
У медіа-календарі на головній була помилка.
Перепрошую за неточність
Если до прошлой пятницы на эмейл от вас ответ не пришел, значит ли это, что на тренинг вы меня не приглашаете?
Если до прошлой пятницы на эмейл от вас ответ не пришел, значит ли это, что на тренинг вы меня не приглашаете?
Светлана, добрый день!
Если вам не пришел ответ, то это означает, что он просто к вам не пришел по техническим причинам (переполнен ящик, наше письмо воспринимается как спам). Мы уже ответили всем, чьи анкеты к нам пришли.
Возможно, именно вам уже сказали результат по телефону))))