Ми поділемося найбільш вдалими проектами з медіа сфери України та представимо спеціально відібрані для вас максимально корисні кейси зі Всесвітнього газетного конгресу 2012
Наші спікери – це редактори, керівники рекламних відділів, керуючі відділами дистрибуції, просування, маркетингу регіональних газет. Ми збираємо вас не послухати, а стати безпосереднім учасником – спікером Конгресу!
Ми поділемося найбільш вдалими проектами з медіа сфери України та представимо спеціально відібрані для вас максимально корисні кейси зі Всесвітнього газетного конгресу 2012
Наші спікери – це редактори, керівники рекламних відділів, керуючі відділами дистрибуції, просування, маркетингу регіональних газет. Ми збираємо вас не послухати, а стати безпосереднім учасником – спікером Конгресу!
Що таке Всеукраїнський Газетний Конгрес?
Це місце, де четвертий рік поспіль збираються понад 120 топ-менеджерів та керівників напрямків регіональних видавництв, рекламодавців.
Як стати учасником Четвертого Всеукраїнського Газетного Конгресу?
Умова участі в цьогорічному Конгресі – власна презентація вдалого проекту.
На які теми приймаються проекти?
- Редакційна політика
- Розслідувальницькі проекти
- Газетний дизайн
- Реалізація газет в роздріб
- Просування газети
- Просування бренду видавничої компанії
- Просування онлайн видання
- Еволюція класифайд видань
- Мультимедійний проект
- Реклама та рекламні кампанії в принт та онлайні
- Монетизація онлайн проектів
- Спецпроекти
Мапа місця проведення тут: