До уваги керівників веб-проектів ЗМІ, інтернет-маркетологів ЗМІ, веб-редакторів ЗМІ, рекламістів!

«Інтернет-маркетинг у розрізі. Юзабіліті. Веб-аналітика»

11-12 грудня 2010 року, Київ

ГО «Інститут розвитку регіональної преси» (Київ) запрошує співробітників редакцій взяти участь у дводенному тренінгу «Інтернет-маркетинг у розрізі. Юзабіліті. Веб-аналітика» у м. Києві. Тренінг розрахований на тих співробітників редакцій, які відповідають або будуть відповідати за інтернет-маркетинг, веб-аналітику, інтернет-рекламу.

Тренер: Володимир Чернишов, директор з маркетингу «Мейл.Ру Украина», раніше керівник департамента з маркетингу та виробництва ІА «ЛігаБізнесІнформ», інтернет-маркетолог Liga.net.

Участь у тренінгу надасть редакторам та журналістам можливість краще зрозуміти принципи інтернет-маркетингу, юзабіліті, веб-аналітики та оволодіти конкретними прикладними навичками для застосування у роботі. Орієнтовна програма тренінгу наведена нижче.

Участь у тренінгу є безкоштовною. Під час тренінгу передбачені обіди та кава-паузи. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі. Витрати на проїзд за рахунок редакцій.

Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку до 18:00 1 грудня 2010 року.

АНКЕТА-ЗАЯВКА

Із запитаннями звертайтеся на адресу admin@irrp.org.ua   або за номером 067 547 22 33 (ІРРП).

Група учасників тренінгу формується на конкурсних засадах. Перевага буде надана редакціям, які вже залучилися до процесів конвергенції та переходу до нових медіа. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 6 грудня 2010 року.

Програма тренінгу

«Інтернет-маркетинг у розрізі. Юзабіліті. Веб-аналітика»

День 1 – 11.12.2010

Юзабіліті сайтів. Зручність використання інтернет-сайтів, сприйняття інформації в інтернеті.

Інтернет-маркетинг: цільові аудиторії, медіапланування, способи досягнення цільових аудиторій. Трафік, методи залучення аудиторії на веб-сайти.

Пошукова оптимізація. Як пошукові системи відповідають на запити користувача, основні критерії ранжування сайтів в пошукових системах.

Веб-аналітика. Як рахують користувачів в інтернеті. Що можна дізнатись про користувачів веб-сайта. Критерії оцінки зацікавленості користувачів та способи їх вимірювання.

День 2 – 12.12.2010

Види та типи реклами в інтернеті.

Медійна реклама: історія розвитку, завдання, які вирішуються. Можливості, перспективи розвитку.

Контекстна реклама: принципи роботи та завдання, що вирішуються.

Можливості управління рекламою в інтернеті: налаштування кампаній, види таргетингу, критерії та оцінка ефективності.

Продаж контенту в інтернеті.

Нові формати реклами, перспективні шляхи розвитку інтернет-реклами.

Loading

Для отримання юридичної допомоги
заповніть анкету

    П.І.Б.*

    Організація

    E-mail*

    Телефон

    Деталі звернення

    Яка юридична допомога вам потрібна? *

    Юридична консультаціяДопублікаційна експертизаПравовий захист у судіСкладання інформаційного запиту

    Завантажте документи/файли

    * - обов'язкові поля

    ×














    ×